Popularne wątki w tym miesiącu | Kategoria | Odwiedzin |
---|---|---|
Wyniki ankiety - seriale do działu TOP5 | TOP5 | |
Seriale, które nie powinny zostać skasowane | Forum ogólne | |
Endometrioza bóle | Off-topic | 56 |
Nowe seriale, opinie, recenzje użytkowników. Co się dzieje w świecie seriali dowiesz się tutaj :-)
helka napisał(a):"Pamiętniki z wakacji" - tragedia...
MistrzSeller napisał(a):Doktor Hart- nudny, serial obyczajowy, będący 1000 kopią. Wg filmwebu to komediodramat, ale nie widziałem w tym ani jakiś wielkich dramatów, ani razu sie nie zaśmiałem.
Arrow- Totalne zmarnowanie potencjału komiksu i spłycenie go do formuły, w każdym odcinku musisz pobyć się jednego złego.
Miecz prawdy- papka dla nastolatków
Kumple- nudne. Postaci bez wyrazu.
Dziewczyny- nudne. Postaci jakieś takie nijakie
Sherlock- wszyscy sie tym jarają, a to strasznie nudne. Co odcinek postacie robią to samo i każdy odcinek kończy sie tak samo (rozwiązanie sprawy). W dodatku odcinki są za długie przez co serial strasznie przynudza.
Alphas- kiepska próba serialu o superbohaterach, postaci bez wyrazu, nudna fabuła. Dziwne, że tak późno to zdjęli.
Torchwood- za dużo krwi i gejostwa, a za mało klimatu Doktor who
Buffy- nuda. Postaci może i fajne, ale fabuła beznadziejna.
Defying Gravity- nuda i postaci bez wyrazu.
Battlestar Galactica-nuda i postaci bez wyrazu
Gwiezdne wrota- strasznie schematyczne, postaci bez wyrazu
Gwiezdne wrota: Atlantyda- strasznie schematyczne, postaci bez wyrazu i jeszcze zrzyny z innych seriali (Farscape, Andromeda)
Dexter- Epatowanie krwią i nagością. Poza tym sama fabuła od 2 sezonu jakaś taka nudna.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników