Popularne wątki w tym miesiącu Kategoria Odwiedzin
Wyniki ankiety - seriale do działu TOP5 TOP5
Seriale, które nie powinny zostać skasowane Forum ogólne

Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ... » forumTV.pl » Ogłoszenia • seriale forumtv.pl

<<

mistix

Nowy użytkownik

Posty: 4

Postdodano 22 gru 2007, o 12:32

Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...

Witam,

Szczerze mowiac zastanawialem sie czy zalozyc ten temat, poniewaz poprostu bardzo podobne tematy juz istnieja. Jednak nie do konca znalazlem tam odpowiedzi. Otoz to w obecnej chwili poprostu nie mam co ogladac, bo wszystko co lubialem ma przerwe. Tak wiec wybieralem chwalone przez ludzi tu czy tez gdzie indziej seriale, czytalem opisy, sciagalem i co ? Nie do konca bylem zadowolony, poprostu nie podobaly mi sie, tak jak innym ludziom, a stracilem jednak troche czasu na sciaganie tego. Ale oczywiscie kazdy ma inny gust. Dlatego prosze o pomoc ludzi, ktorzy widzieli juz duzo, w doborze kolejnych seriali dla mnie "odpowiednich". Dla pomocy oczywiscie podam seriale, ktore aktualnie ogladam i mi sie bardzo podobaja.

Aktualnie ogladane: LOST, Prison Break, Dexter, Jericho, Heroes
Obejrzane: Traveler, Day Break

Widzialem tez 4400, ale zrezygnowalem po 1 odcinku 4 sezonu z dalszego ogladania.

Wszystkie te seriale maja cos co mnie przy nich zatrzymalo, co sprawilo ze z niecierpliwoscia oczekiwalem na nastepny odcinek. A np. z polecanych przez wielu ludzi, po 3 odcinkach zrezygnowałem z Chuck'a. Tak więc, interesują mnie seriale z nutką tajemniczości (LOST, Jericho, w pewnym sensie Day Break, chociaz dla niektorych jest zbyt monotomny), czy też świetną akcją (Traveler). Prison Break czy też Dexter są serialami nietypowymi, niepowtarzalnymi (np. Heroes ma kilka odpowiedników, mimo to, jest najlepszy z tego typu seriali), a zarazem rewelacyjnie wykonanymi. Obejrzał bym z chęcią CSI, własnie tez takie rzeczy mi sie podobaja, ale tych odcinków jest ogrom, więc może w wakacje :)

Tak więc już wiecie w czym gustuje, co mi sie podoba, proszę o pomoc ludzi, ktorzy gustuja podobnie jak ja, a widzieli cos czego ja jeszcze nie widzialem godnego polecenia :)
<<

Tristan

Avatar użytkownika

Moderator

Posty: 2989

Ulubiony serial:
Doctor Who

Postdodano 22 gru 2007, o 16:00

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


Witam! Juz troche tych seriali widzialem wiec postaram sie pomoc.
Pierwszym serialem ktory polecam jest Rome - świetnie nakrecony, duzo akcji, jak sie oglada to ma sie wrazenie ze przenioslo sie w tamte czasy, ale to tez serial dla ludzi ktorzy chociaz troszke interesuja sie historia tamtego okresu.
Drugim serialem jest Weeds - czarna komedia, swietna gra aktorska, ogladnalem 3 sezony w niecaly tydzien.

Aktualnie ogladam jeszcze Friday Night Lights - jestem po 7 odcinkach i jak narazie fajnie sie oglada, chociaz pilot nie zachwycil.
trust him... he's a doctor!
<<

eLMaQ

Avatar użytkownika

Moderator

Posty: 4590

Lokalizacja: Koszalin / Gdańsk

Ulubiony serial:
BB / Fringe / MM / SoA

gadu:
3343371

Postdodano 22 gru 2007, o 16:06

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


mistix napisał(a):Aktualnie ogladane: LOST, Prison Break, Dexter, Jericho, Heroes
Obejrzane: Traveler, Day Break


Za bardzo wybrednego i specyficznego gustu to ty nie masz. Te seriale ogląda większość ludzi, którzy oglądają seriale. Bo wiadomo, że wymienione przez ciebie seriale są uznawane za jedne z najlepszych i nie można ich zaliczyć do jednego gatunku. Więc może sprecyzujesz swój gust co do seriali i określ dokładniej, co cię najbardziej interesuje w serialach.
<<

juliee

Avatar użytkownika

Przyjaciel forum

Posty: 710

Postdodano 22 gru 2007, o 20:27

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


eLMaQ napisał(a):Więc może sprecyzujesz swój gust co do seriali i określ dokładniej, co cię najbardziej interesuje w serialach.

przecież napisał:
mistix napisał(a):Tak więc, interesują mnie seriale z nutką tajemniczości (...), czy też świetną akcją (...).



może spróbuj "The Lost Room" (Zagubiony Pokój) jeżeli jeszcze nie widziałeś. to jest właśnie z nutką tajemniczości jak to sam ująłeś :)
W trakcie: The Office (s8), Weeds (s8), 30 Rock (s6), Skins (s6), True Blood (s5), The Middle (s3), Doctor Who (s2), Wilfred (s2), Futurama (s1), Arrested Development (s1)
W poczekalni: The Simpsons (s15), How I Met Your Mother (s2), Dead Like Me (s2), Sherlock (s1)

icon / dwight
<<

eLMaQ

Avatar użytkownika

Moderator

Posty: 4590

Lokalizacja: Koszalin / Gdańsk

Ulubiony serial:
BB / Fringe / MM / SoA

gadu:
3343371

Postdodano 22 gru 2007, o 21:10

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


juliee napisał(a):
mistix napisał(a):Tak więc, interesują mnie seriale z nutką tajemniczości (...), czy też świetną akcją (...).


Rzeczywiście, nie zauważyłem tego zdania. :D
<<

Czesiek_PL

Avatar użytkownika

Ekspert

Posty: 8857

Ulubiony serial:
SoA, Community, Buffy

Postdodano 22 gru 2007, o 21:42

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


Ja polecam 24 - tajemniczości wiele nie ma, ale za to jest świetna akcja. Częste zwroty akcji i nietypowe rozwiązanie. I oglądanie będzie na naprawdę długo - 6 sezonów, a 7 w drodze.

Może jeszcze spróbować Supernatural czyli po polsku Nie z tego świata. Sporo tajemniczości i akcji oraz humoru. Aktualnie leci 3 sezon więc nadrabiania nie ma dużo.
<<

KraX

Avatar użytkownika

Przyjaciel forum

Posty: 1212

Lokalizacja: Koszalin\Gdańsk

Postdodano 23 gru 2007, o 12:52

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


Serial z tajemniczością to KYLE XY - polecam
Niewiedza nie hańbi, większość poczytuje ją za szczęście.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
<<

Nikola

Avatar użytkownika

Przyjaciel forum

Posty: 1096

Postdodano 23 gru 2007, o 14:41

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


Rome, Battlestar Galactica :)
<<

mistix

Nowy użytkownik

Posty: 4

Postdodano 23 gru 2007, o 15:02

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


Dzieki wszystkim za odpowiedzi, Tristan i Nikola zapodali "Rome", tak więc napewno zobacze.

juliee, zaraz po napisaniu tego tematu poszedlem obejrzeć te 3 odcinki "The Lost Room" i fajnie się oglądało.

Czesiek_PL, no 24 swego czasu jeszcze na Polsacie oglądałem, serial całekim całkiem. Dla mnie wadą jest tak duża ilość odcinków, jednak mimo wszystko jak bede miec wiecej wolnego czasu to napewno obejrze.

KraX, przeczytałem opis KYLE XY i nie jest najgorzej, spróbuje obejrzeć pare odcinków.

Wesołych świat zycze.
<<

mistix

Nowy użytkownik

Posty: 4

Postdodano 24 gru 2007, o 16:07

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


Obejrzałem pierwszy odcinek "Rome" i niestety musze powiedzieć, że kompletnie mnie nie zaciekawił. W pewnym momencie zacząłem nawet przewijać do przodu. Nie znalazłem w nim ani jednego wątku czy czegoś podobnego, co by mnie zaciekawiło i sprawiło, że bede ogladał dalej. Wiem, ze po 1 odcinku nie powinienem oceniać, ale kompletnie mi nie podszedł ten serial. Wkrotce obejrze Kyle XY, mysle, ze tu bedzie zdecydowanie lepiej dla mnie. Pozdro, wesolych.
<<

Jack15

Nowy użytkownik

Posty: 8

Postdodano 31 gru 2007, o 11:29

Re: Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...


Polecam ci CSI:Miami i CSI:Ny. Na pewno ci się spodobają. Cold Case też jest bardzo fajne, to kryminalny serial ale też trochę tajemniczy
(pojedyncze sprawy).
Desperate housewives to serial z nutką tajemniczości, ale po części tez komediowy.

 


  • Podobne tematy do Jaki kolejny serial dla mnie ? Gustuje w ...
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post
Link: BBcode: Link: HTML:

Powrót do Archiwum



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

Grupy społecznościowe

lastfm forumtv

Reklama

ForumTV.pl to największe w Polsce forum ogólnoserialowe dla produkcji zagranicznych. Najwięcej seriali na naszym forum pochodzi z USA, ale nie brak także kanadyjskich czy francuskich produkcji. Podział na kategorie takie jak seriale fantasy, kryminalne, a także coraz częściej poszukiwane: seriale komediowe oraz historyczne zapewnia odnalezienie konkretnego serialu. Również użytkownicy forum przyjdą z pomocą, jeśli szukamy serialu z okresu dzieciństwa, a także zapomnianych produkcji.
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2011, 2012, 2013 phpBB Group.
Partnerami serwisu są: najlepsze zespoły weselne (Baza najlepszych zespołów weselnych) #
polecane wątki: Aktor Jensen Ackles z serialu Supernatural - koniec świata jest bliski... Hugh Laurie w znakomitej roli dr house. Wybitny aktor Michael C. Hall w roli seryjnego zabójcy - serial Dexter.