Zielone światło dla Flash Forward
Zgodnie z przewidywaniami serial "FlashForward", w swoim premierowym sezonie, otrzymał zamówienie na pełną serię. Choć wynikami oglądalności nowa produkcja ABC nie powala, to osiąga niezłe rezultaty.
"FlashForward", nazywany przez wielu "następcą Lost", wylądował w czwartkowej ramówce zastępując "Ugly Betty". I nowy tytuł poprawił wyniki stacji w tym paśmie o ponad trzydzieści procent. Jednocześnie warto odnotować, że "FlashForward" jest pierwszym programem od kilku lat, który premierą pokonał w kategorii wiekowej 18-49 lat pokonał "Survivor" stacji CBS. Ostatni tytułem, któremu się to udawało byli... "Przyjaciele".
To czwarty serial ABC, który otrzymał zamówienie na pełny sezon. Wcześniej na podobny krok zdecydowano się w przypadku "The Middle", "Modern Family" i "Cougar Town".
Obecny sezon "FlashForward" będzie liczył 24 odcinki.
Źródło: Showtv.pl