kto poleci jakies ciekawe anime do ogladniecia
Animatrix - ale to jezeli ogladaliscie i jestescie fanami Matrixa
APPELSEED - no takie sobie, ale facetom sie spodoba
ARION - kreska moze nie cieszy ale bardzo ciekawa historia
BLACK CAT - sietne,a zwlaszcza Hades i jego wlasiciel
Candidate For Goddess - lecialo na Vivie
Captain Tsubasa - No chyba nie trzeba przedstawiac
CHOBITS - takie lekka komedia ^^
CHRNO CRUSADE - zwiazek zakonnicy z demonem (po prostu swietne, aje jezeli ktos sie szybko rozczula niech nie oglada koncowki)
ELFEN LIED - piekna masakra i latajace flaki... jak sie dobrze przyjrzec to mozna znalesc tam ukryte przeslanie (albo pokazac niedowiarka ze to nie sa "bajki" )
EXPERYMENT LAIN - trzeba obejrzec kilka razy zeby wiedziec o co chodzi... ja do tej pory nie moge tego rozgrysc xD )
FAFNER - Podobne do Gundamow
Full Metal Alchemist - chyba kazdy widzial ... jak dla mnie swietne anime... duzo humoru
Fullmetal Alchemist The Movie - Conqueror of Shambala
FULL METAL PANIC
FULL METALL PANIC FUMOFU
FULL METALL PANIC TSR - wszystkie 3 serie sa po prostu boskie xD
Fushigi Yuugi - to raczej dla koiet... cos podobnego do telenoweli tylko, ze w swiecie fantasy ^^
GREEN GREEN (po prostu smiec sie nie przestaje)
GRENADIER (ta kobieta jest po prostu swietna... a zwlaszcza jak przeladowuje bron xD)
GUNDAM SEED
GUNDAM SEED DESTINY (obie serie sa boskie, a do tego jaka piekna kreska)
GUNDAM WING (kreska slaba, ale historia ciekawa)
HELLSING - vampirki rzadza
i do tego z takimi gnatami *-*
KANON 1-13 - ciekawa historyjka... jeden koles duuuuzo babek xD
Metropolis - to raczej stare anime, ale dosc ciekawe
PRINCESS MONONOKE - ciekawie zrobiony swiat w jakim zyja (anime z przeslaniem)
RAGNAROK THE ANIMATION - jezeli ktos gral w ta gre, to to anime w sumie nie nawiazuje do tego
Sailor Moon
Sailor Moon R
Sailor Moon S
Sailor Moon Super S
Sailor Moon Stars
Sailor Moon Movie x4 (no chyba o tych seriach nie musze nic pisac, kazdy widzial jakie jest)
SAINT SEIYA 3 pełne serie 5 filmow 26 ep z serii Hades i 10 dodatkow (maniaczka ze mnie XD)
SAMURAI CHAMPOO - dobre, chociaz dziwna koncowka
Scraped Princess - no tego w sumie sie nie spodziewalam po glownej bohaterce
Slayers (wszystkie 3 serie + filmy oraz OAV) - no powiem tyle Dragon Slave
SOUL HUNTER - alebo jak kto woli Łowcy Dusz tez lecialo na na RTL7/TVN7
Spiryted Away - ciekawe, ale nie poszczajcie dzicia bo nie zrozumieja
Utawarerumono - Neko *-* ostatnie ep mnie rozwalily O.o
WARUKYURE - kobieta ze skrzydelkami na glowie ^^
WOLFS RAIN - wzruszajaca historia (normalnie, sie poplakalam na koncu
)
X - lecialo na Vivie niemieckiej boskie... Clamp ma klase ^^
Yataman - clasic
Salli Czarodziejka -clasic
W królestwie kalendarza - clasic
Bia magiczne wyzwanie - clasic
Gigi - clasic
Teknoman - hmmm.... lecialo na polsacie, tv4 i jetixe ale i tak wiekszosc jest po zmieniana... w oryginale wyglada o niebo lepiej
Pucca xD - no tego nie musze chyba przedstawiac
DR. Slump - Lecialo na RTL7
Tokio Mew Mew - podobne do SM tylko, ze tam walcza "zierzeta"
Blood - jezeli ktos lubi bezsensowne zarzynanie
Trinity Blood - Vampirki *-*
No to to moge z czystym sumieniem polecic ^^
Osobiscie siedze w tym jakies 6-7 lat ^_^
wiadomo ogladalo sie muminki, pszczolke maje, caly repertuar Polonii 1 oraz SM, ale wtedy nie wiedzialam co to anime ^^
Moje ulubione tytuly to:
Saint Seiya (kocham to anime)
Elfen Lied (te vektory *-*)
Chrno Crusade (piekna historia)