Popularne wątki w tym miesiącu Kategoria Odwiedzin
Wyniki ankiety - seriale do działu TOP5 TOP5
Seriale, które nie powinny zostać skasowane Forum ogólne
Urlop na żądanie Off-topic 140
Jakie wygodne buty polecicie? Off-topic 137

Pluszu - Posty

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

8 maja 2014, o 18:06

Dział: Kultura

Off-topic » O nas, inne & off-topic

Temat: Polecam ksiązke

Odpowiedzi: 38

Wyświetlone: 5550

Odp: Polecam ksiązke

Buszyjący w zbożu, moje must have! Upatrzyłem sobie tę pozycje już jakiś czas temu, ale musze najpierw skończyć 'Możliwość wyspy' i to co mam na półce, bo za dużo kupowania, za mało czytania.

1 sty 2014, o 19:55

Dział: Sezon 2

Zakończone Seriale » White Collar

Temat: 2x16 - Under the Radar

Odpowiedzi: 2

Wyświetlone: 8903

Odp: 2x16 - Under the Radar

Dzięki FOX wróciłem do serialu po ponad 2 latach przerwy. W końcu przekonałem się do tego serialu. Teraz na pewno oglądne do końca.
Ciekawe kto pomaga(?) Nealowi, i jak to się potoczy.

18 lis 2013, o 18:15

Dział: Kultura

Off-topic » O nas, inne & off-topic

Temat: PROMOCJE

Odpowiedzi: 5

Wyświetlone: 1289

Odp: PROMOCJE

Znowu promocja na aros.pl -32% do 6 grudnia.

10 paź 2013, o 18:08

Dział: Kultura

Off-topic » O nas, inne & off-topic

Temat: PROMOCJE

Odpowiedzi: 5

Wyświetlone: 1289

Odp: PROMOCJE

Naprawdę polecam. Dzisiaj trafiła do mnie paczka z ośmioma książkami. Wszystko na wysokim poziomie. W moim przypadku wyglądało to tak, 7.10 zaksięgowano pieniądze i dzień po dniu: skompletowanie lektur, wysyłka, odbior 10.10. Przy zamówieniu dostajemy na maila link, w którym widzimy krok po kroku co...

3 paź 2013, o 15:21

Dział: Kultura

Off-topic » O nas, inne & off-topic

Temat: PROMOCJE

Odpowiedzi: 5

Wyświetlone: 1289

PROMOCJE

Wpadlem na pomysl, zeby dodac temat, w ktorym bedziemy sie dzielic promocjami, jakie zauwazylismy.

Tak wiec ja zaczne, http://aros.pl/. Znizka 32% na kazda ksiazke!!!

31 sie 2013, o 19:13

Dział: Kinomaniak

Off-topic » O nas, inne & off-topic

Temat: Filmy Quentina Tarantino

Odpowiedzi: 6

Wyświetlone: 2213

Odp: Filmy Quentina Tarantino

Ogladalem chyba tylko dwa jego filmy. Oczywiscie Django, i ostatnio, bo wczoraj Wsciekle Psy. Oprocz pozytywow, ktore juz wymieniliscie, dodalbym dialogi jako wielki atut filmow Tarantino.

9 lip 2013, o 23:34

Dział: Bohaterowie

Zakończone Seriale » White Collar

Temat: Sara Ellis

Odpowiedzi: 1

Wyświetlone: 7489

Odp: Sara Ellis

W piatym odcinku drugiego sezonu, czyli na etapie na ktorym jestem, dowiedzialem sie ze to Peyton z One Tree Hill. Zmienila sie, ale usmiech zostal ten sam.

8 lip 2013, o 20:36

Dział: Gry i zabawy

Off-topic » O nas, inne & off-topic

Temat: Wakacyjne nadrabiania serialu

Odpowiedzi: 23

Wyświetlone: 3214

Re: Odp: Wakacyjne nadrabiania serialu

W sumie i ja moglbym sie pobawic w takie rzeczy :) Zawsze istnieje jakas kolejna motywacja, ktora trzymalaby mnie przy danym serialu. Sam dzisiaj sobie postanowilem, ze bede krotko opisywal wrazenia z kazdego odcinka w odpowiednim dziale na forum. I takim sposobem pochlonalem juz caly sezon Communi...

1 lip 2013, o 20:07

Dział: Gry i zabawy

Off-topic » O nas, inne & off-topic

Temat: Wakacyjne nadrabiania serialu

Odpowiedzi: 23

Wyświetlone: 3214

Odp: Wakacyjne nadrabiania serialu

The Wire mam na dysku już od roku, ale jakoś nigdy nie mogłem sie za niego zabrać.

26 cze 2013, o 16:10

Dział: Sezon 1

Zakończone Seriale » Under the Dome

Temat: 1x01 - Pilot (Under the Dome)

Odpowiedzi: 3

Wyświetlone: 789

Odp: Under the Dome

Hmm, serial zaciekawil mnie tak samo jak Jerycho i mam nadzieje, ze bedzie dobry przynajmniej w takim samym stopniu. Pytania, ktore sie nasuwaja po obejrzeniu pilota to Co to w ogole jest? Skad sie wzielo? Skad Barbie zna meza reporterki i dlaczego go zabil? Jesli to on, bo moze po prostu pozbywal s...

11 cze 2013, o 14:14

Dział: Forum ogólne

Nasze seriale

Temat: Hannibal

Odpowiedzi: 44

Wyświetlone: 4434

Odp: Hannibal

Tez mnie nie wciagnal. Spodziewalem sie czegos innego. Wytrzymalem 9 odcinkow, zdecydowanie za duzo. Da Vinci Demons bardziej mi sie podoba.

1 mar 2013, o 13:10

Dział: Sezon 6

Seriale komediowe » The Big Bang Theory

Temat: 6x15 - The Spoiler Alert Segmentation

Odpowiedzi: 1

Wyświetlone: 1180

Odp: 6x15 - The Spoiler Alert Segmentation

Świetny jest ten sezon :D Nie dziwne, ze ma tak wysoka ogladalnosc ;)

Jedyny minus to taki, ze mialem zamiar przeczytac Harrego POttera.. Ale moze zapomne o spoilerze :p

Raj jak zawsze swietny, uwielbiam ta postac!

27 lut 2013, o 23:36

Dział: Kultura

Off-topic » O nas, inne & off-topic

Temat: Co ostatnio czytałeś/aś?

Odpowiedzi: 315

Wyświetlone: 33304

Odp: Co ostatnio czytałeś/aś?

Wlasnie skonczylem 'Kod Altmana'. Chyba nie przepadam za sprawami politycznymi. Polowa ksiazki to nuda, jedynie akcja, ktora toczyla sie w Hongkongu lub Dazu bylo interesujaca. Pierwszy raz zdazylo mi sie opuszczac strony...

6 sty 2013, o 01:51

Dział: Kinomaniak

Off-topic » O nas, inne & off-topic

Temat: Ostatnio widziany film.....

Odpowiedzi: 1137

Wyświetlone: 91333

Odp: Ostatnio widziany film.....

Prestiż, podobal mi sie, jak najbardziej polecam ;) Ciekawa fabula, troche zakrecony co lubie i fajnie ukazane sztuczki ;)

29 lis 2012, o 14:41

Dział: Archiwalne bitwy serialowe

Plebiscyty » Bitwy serialowe

Temat: #dogrywka: Breaking Bad vs Dexter

Odpowiedzi: 23

Wyświetlone: 2849

Odp: #dogrywka: Breaking Bad vs Dexter

Ja sie zogodze co do Community, ten serial jest po prostu GENIALNY!
Ale z Doktorem juz nie bo z tego co pamietam to z wielka meczarnia przebrnalem przez 6 odcinkow...

28 lis 2012, o 14:55

Dział: Archiwalne bitwy serialowe

Plebiscyty » Bitwy serialowe

Temat: #dogrywka: Breaking Bad vs Dexter

Odpowiedzi: 23

Wyświetlone: 2849

Odp: #dogrywka: Breaking Bad vs Dexter

stwierdzam, ze BB jest najbardziej niedocenianym serialem na forum... :p

22 lis 2012, o 20:56

Dział: Sezon 3

TOP 5 » The Walking Dead

Temat: 3x06 - Hounded

Odpowiedzi: 5

Wyświetlone: 1136

Odp: 3x06 - Hounded

A mi sie srednio podobalo. Za duzo dluzyzny. I tak przez caly serial... Gleboko sie zastanawiam czy porzucic ten serial, juz nawet zaczynam przewijac odcinki co nigdy mi sie nie zdarza...

1 lis 2012, o 10:54

Dział: Sezon 7

Dexter » Odcinki

Temat: 7x05 - Swim Deep

Odpowiedzi: 11

Wyświetlone: 1117

Odp: 7x05 - Swim Deep

Wam to nie dogodzi :p Z tego co pamietam wiekszosc z was narzekala na Dextera bo jest zbyt idealny i wszystko mu sie udaje. Teraz zalicza wpadki to tez zle... ;)
Następna strona

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania



Grupy społecznościowe

lastfm forumtv

Reklama

ForumTV.pl to największe w Polsce forum ogólnoserialowe dla produkcji zagranicznych. Najwięcej seriali na naszym forum pochodzi z USA, ale nie brak także kanadyjskich czy francuskich produkcji. Podział na kategorie takie jak seriale fantasy, kryminalne, a także coraz częściej poszukiwane: seriale komediowe oraz historyczne zapewnia odnalezienie konkretnego serialu. Również użytkownicy forum przyjdą z pomocą, jeśli szukamy serialu z okresu dzieciństwa, a także zapomnianych produkcji.
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2011, 2012, 2013 phpBB Group.
Partnerami serwisu są: najlepsze zespoły weselne (Baza najlepszych zespołów weselnych) #
polecane wątki: Aktor Jensen Ackles z serialu Supernatural - koniec świata jest bliski... Hugh Laurie w znakomitej roli dr house. Wybitny aktor Michael C. Hall w roli seryjnego zabójcy - serial Dexter.