Popularne wątki w tym miesiącu | Kategoria | Odwiedzin |
---|---|---|
Wyniki ankiety - seriale do działu TOP5 | TOP5 | |
Seriale, które nie powinny zostać skasowane | Forum ogólne | |
Endometrioza bóle | Off-topic | 50 |
W poszukiwaniu ciekawych seriali...
MistrzSeller napisał(a):Szukam oryginalnych i kreatywnych seriali s.f. i fantasy. Takich dziejących się na innych planetach, innych światach. Czyli takich, które mają nieco mniej wspólnego z naszą rzeczywistością (jak w Farscape). (...)
Posty: 4590
Lokalizacja: Koszalin / Gdańsk
Ulubiony serial:
BB / Fringe / MM / SoA
gadu:
3343371
yam napisał(a):A teraz 2 moje prosby o seriale, dodam, ze widzialem juz bardzo wiele.
#1. S-F dziejace sie lub majace zwiazek z kosmosem - BSG (Caprica), Star Treki, SG, Firefly, Farscape, Space A&B, Doctor who, Terra nova zaliczone.
Babylon 5 probowalem, ale nie przeszedlem dalej niz 2-3 odcinki, dac szanse?
Nie probowalem jeszcze, a moze podejda Andromeda i Earth 2.
Jakies jeszcze propozycje?
yam napisał(a):#2. Komedia z humorem jak w My name is Earl, Scrubs, Entourage. Jesli nic nie ma takiego to dobry sitcom. Widzialem juz HIMYM, TBBT, Rozowe lata 70, It Crowd, Black books, Greek, Chuck, Weeds, Monk, Blue mountain state, Go on, klasyki jak Przyjaciele, Joey, Bundy tez.
Nie podeszly mi Psych i Eureka (ale z braku laku po 1 odcinek na tydzien ogladam oba).
yam napisał(a):#3. Cos o tematyce wieziennej - Prison break, Oz, Breakout kings, Prisoner.
yam napisał(a):#4. Sf, fantasy gdzie mamy 'nadludzkie moce' cos jak Herosi, 4400, Supernatural.
Polecam "Archer", "Community", "Leverage", "Nurse Jackie", ""Shameless", "United States of Tara", "The Big C", "October Road", "The Office (US)" i "Parks and Recreation". Oraz genialne "Skins", ale tylko 2 pierwsze serie.
Może "Reaper", który także pasuje do komedii.
Także "Misfits" oraz "True Blood".
Hmmm...może miniserial "The Lost Room" też tu pasuje.
Do #1 - 17 sezon Stargate. Może z początku nie dzieje się w kosmosie, ale potem robi się epicko i są nawet bitwy na wielką skalę. Skoro widziałem Doctor Who to jeszcze Torchwood. Może i klimat inny, bardziej depresyjny to i tak warto, a 3 sezon to jedna z serialowych perełek.
#2 - eLMaQ dobrze prawi abyś oglądał Community. Ja od siebie polecę jeszcze Brooklyn Nine-Nine. Nie przepadam zbytnio za sitcomami, ale na tym bawię się świetnie.
#3 - chyba tylko nowe Orange is New Black
#4 - Alphas, The Tomorrow People (słabe), Smallville, Roswell, Kyle XY
Czesiek_PL napisał(a):Jak lubisz sf to nie oglądaj Defiance. Już lepiej zabrać się za Continuum.
yam napisał(a):Torchwood mam w planach, ale jakos mi sie spieszno
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników