dodano 28 lut 2007, o 17:28
Zgodze sie odcinek dość ciekawy. Zwłaszcza końcówka, niestety początek średnio mi sie podobał
Odcinek znów kształtujacy tło serialu, własnie za to kocham BSG
Ten swiat żyje i ma problemy
dla mnie 4/5
1. BSG, Dexter, The Shield
2. 24, Skins,
3. Supernatural, The Black Donnellys, Rescue Me, Veronica Mars, True Blood
4. Californication, Entourage, Chuck, House M.D., Sons of Anarchy, HIMYM, Lost, Moonlight
5. Rome, Weeds, The Tudors, Hung, Castle, Breaking Bad,
6. Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Damages,
7. Stargate SG-1, Atlantis, The 4400, Private Practice
Nowe, które oglądam: Stargate: Universe, Flash Forward