dodano 23 lut 2007, o 15:18
Czyżby nikt z forumowiczów nie oglądał juz tego świetnego serialu???
odcinek całkiem fajny ale spodziewałem sie czegoś więcej. Poprzedni odcinek ludzie karcili a okazał sie nie najgorszy, teraz słyszałem same pochlebne opinie na temat najnowszego odcinka, a jakoś mnienie wciągnął, może dla tego że zabrakło Gaiusa i Caprici !?? Sam nie wiem jak dla mnie 3/5
1. BSG, Dexter, The Shield
2. 24, Skins,
3. Supernatural, The Black Donnellys, Rescue Me, Veronica Mars, True Blood
4. Californication, Entourage, Chuck, House M.D., Sons of Anarchy, HIMYM, Lost, Moonlight
5. Rome, Weeds, The Tudors, Hung, Castle, Breaking Bad,
6. Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Damages,
7. Stargate SG-1, Atlantis, The 4400, Private Practice
Nowe, które oglądam: Stargate: Universe, Flash Forward