Popularne wątki w tym miesiącu Kategoria Odwiedzin
Wyniki ankiety - seriale do działu TOP5 TOP5
Seriale, które nie powinny zostać skasowane Forum ogólne
Gdańsk mieszkanie Off-topic 396

1x03 - South Bond Suarez » Zakończone Seriale » Covert Affairs • seriale forumtv.pl

Opiekun: Raven

<<

Chris

Avatar użytkownika

Ekspert

Posty: 3429

Lokalizacja: london

gadu:
11098624

Postdodano 2 sie 2010, o 21:45

1x03 - South Bond Suarez

Spoiler:


Data emisji: 27.07.2010r.

PROMO
Debra fuckin' Morgan

do nadrobienia: the good wife, ahs, 30 rock, parks and rec, the shield, justified, mad men, house of cards, sopranos, 6fu, fnl, arrested dev;
big c, west wing, nip/tuck, weeds, qaf, ally mcbeal, in treatment, big love
<<

Sherrry

Avatar użytkownika

Oglądam seriale

Posty: 341

Ulubiony serial:
Doctor Who, Life on Mars

gadu:
5892953

Postdodano 6 sie 2010, o 12:23

Odp: 1x03 - South Bond Suarez


Diego był świetny ;) i jego siostra, kiedy krzyczała na Annie, że umawia się z tak młodym chłopakiem :D
Odcinek był złożony zgrabnie, ale po prostu nie cierpię takiego czegoś, gdzie niby-inteligentna kobieta zakochuje się w facecie i nic innego ją nie obchodzi. To po prostu smutne.
Volkswagen w amerykańskim serialu, jako samochód głównego bohatera - tego jeszcze nie widziałam ;) Annie świetne jeździ! :D
<<

Chris

Avatar użytkownika

Ekspert

Posty: 3429

Lokalizacja: london

gadu:
11098624

Postdodano 13 sie 2010, o 22:13

Odp: 1x03 - South Bond Suarez


Diego był rzeczywiście bardzo fajny - 'take your hand off my ass'. xD

Siostra też była fajna, ale jakoś mało mi się podobało, że jednak chciała do tego kolesia wrócić.

Zgadzam się - Annie świetnie jeździ. :D
Debra fuckin' Morgan

do nadrobienia: the good wife, ahs, 30 rock, parks and rec, the shield, justified, mad men, house of cards, sopranos, 6fu, fnl, arrested dev;
big c, west wing, nip/tuck, weeds, qaf, ally mcbeal, in treatment, big love
<<

eLMaQ

Avatar użytkownika

Moderator

Posty: 4590

Lokalizacja: Koszalin / Gdańsk

Ulubiony serial:
BB / Fringe / MM / SoA

gadu:
3343371

Postdodano 13 sie 2010, o 23:34

Odp: 1x03 - South Bond Suarez


Sceny w Ferrari były świetne! :P Annie ładne bączki wywijała!
Diego także się spisał, fajna rola.
Za to jego siostra była walnięta, nawet gdy dowiedziała się, że coś kręci z kasą i próbował ją zabić, ona dalej się do niego lepiła. Co za głupia baba! :P
Reszta odcinka średnia, jeszcze sceny z Auggie'm trzeba zaliczyć na plus. :D
<<

Lucas Scott

Avatar użytkownika

Uploader

Posty: 439

Lokalizacja: Polska

Postdodano 14 sie 2010, o 16:24

Odp: 1x03 - South Bond Suarez


No i tak 3 odcinek za mną - jest umnie taka reguła, że jak po 3 odcinkach serial nie wciąga go przetrwa tylko sezon i tak też jest teraz znim :/ Ale czy dostanie 2 sezon to sie okaże heh. Narazie wszystkie, które mi się podobały trwaja nadal lub zakończone po 4 sezonie :)
Diego - nie postarali się z doborem aktora...
Jedynie Cobra mi się spodobała w odcinku :) 500 koników, a ja muszę się zadowalać moją A6 :/
<<

Chris

Avatar użytkownika

Ekspert

Posty: 3429

Lokalizacja: london

gadu:
11098624

Postdodano 14 sie 2010, o 17:10

Odp: 1x03 - South Bond Suarez


Dostanie, bo ma świetną oglądalność.
Debra fuckin' Morgan

do nadrobienia: the good wife, ahs, 30 rock, parks and rec, the shield, justified, mad men, house of cards, sopranos, 6fu, fnl, arrested dev;
big c, west wing, nip/tuck, weeds, qaf, ally mcbeal, in treatment, big love
<<

Lucas Scott

Avatar użytkownika

Uploader

Posty: 439

Lokalizacja: Polska

Postdodano 14 sie 2010, o 18:53

Re: Odp: 1x03 - South Bond Suarez


Chris napisał(a):Dostanie, bo ma świetną oglądalność.


Tak? Świetną, czyli?
<<

Czesiek_PL

Avatar użytkownika

Ekspert

Posty: 8857

Ulubiony serial:
SoA, Community, Buffy

Postdodano 14 sie 2010, o 20:43

Odp: 1x03 - South Bond Suarez


Oglądalność cały czas się utrzymuje na poziomie ponad 5 mln, a na USA Network to całkiem sporo.

Odcinek ok, ale niczym specjalnym się nie wyróżnił no i jeszcze nie ruszono głównego wątku. Coś mi się wydaje, że wolno się będzie on rozkręcał i dostanie tylko jeden epizod na zakończenie sezonu...
Najlepsze sceny to Auggie chcący pracować w terenie, Anie i jej przejażdżka w Ferrari i dwa mecze na początku. Reszta średnia.
<<

Tristan

Avatar użytkownika

Moderator

Posty: 2989

Ulubiony serial:
Doctor Who

Postdodano 16 sie 2010, o 22:44

Odp: 1x03 - South Bond Suarez


Bądź co bądź ale ta produkcja coraz bardziej mi się podoba. Nawet mi się lepiej ogląda niż White Collar.

Mi akurat aktor grający Diego nie przeszkadzał. Dobrze było go zobaczyć poza 90210.

Za to jego siostra trochę miała odchyły :P No ale widać co miłość robi z ludźmi.
trust him... he's a doctor!

 


  • Podobne tematy do 1x03 - South Bond Suarez
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post
Link: BBcode: Link: HTML:

Powrót do Sezon 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

Grupy społecznościowe

lastfm forumtv

Reklama

ForumTV.pl to największe w Polsce forum ogólnoserialowe dla produkcji zagranicznych. Najwięcej seriali na naszym forum pochodzi z USA, ale nie brak także kanadyjskich czy francuskich produkcji. Podział na kategorie takie jak seriale fantasy, kryminalne, a także coraz częściej poszukiwane: seriale komediowe oraz historyczne zapewnia odnalezienie konkretnego serialu. Również użytkownicy forum przyjdą z pomocą, jeśli szukamy serialu z okresu dzieciństwa, a także zapomnianych produkcji.
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2011, 2012, 2013 phpBB Group.
Partnerami serwisu są: najlepsze zespoły weselne (Baza najlepszych zespołów weselnych) #
polecane wątki: Aktor Jensen Ackles z serialu Supernatural - koniec świata jest bliski... Hugh Laurie w znakomitej roli dr house. Wybitny aktor Michael C. Hall w roli seryjnego zabójcy - serial Dexter.